Архив учебных материалов  Дипломные работы

Інформація і дезінформація в просторі засобів масової інформації

Тип роботи: Дипломна робота
Тема роботи: Інформація і дезінформація в просторі засобів масової інформації
Сторінок: 56
Формат: Microsoft Word
Мова: Українська
Розмір файла: 423,32 КБ 


Зміст:

Вступ
Розділ I
1.1. Визначення поняття «інформація»
1.1.2. Якою повинна бути інформація
1.1.3. Подача інформації в пресі, на телебаченні, на радіо
1.2. Закон України «Про інформацію»
1.3. Журналістика, як інформаційний простір
1.4. Інформаційні агентства
1.5. Український та світовий інформаційний простір
1.5.1. Журналістика і Інтернет
1.5.2. Завдання прес-центрів
1.6. Робота з джерелами інформації
1.7. Способи отримання інформації
1.7.1. Соціологічні способи отримання інформації
1.8. Кому належить інформаційний простір в Україні?
1.9. Інформаційний потік
1.10. Система ЗМІ
1.11. Структура та особливості видів ЗМІ
1.12. Тенденції розвитку ЗМІ
II Сучасна система ЗМІ в Українському та світовому просторі
Основні ознаки газетних новин
Проблеми системи ЗМІ

2.2.1.Зростаючий розрив між невеликою кількістю журналістів агентств і загальною чисельністю журналістів
2.2.2.Модель журналіста преси і домінанта аудіовізуальних засобів
2.2.3.Рекламний репортаж і похідні від нього форма журналістики
2.2.4.Спротив центрам економічної влади
2.2.5.Ідеологія комунікації
2.2.6.Політична влада і журналістика
2.2.7.Комунікація у межах системи ЗМІ
III Система роботи міжнародних каналів в інформаційному проторі
3.1. Концепція подачі інформації на CNN
3.2. Інформаційна політика ВВС
IV Інформація та дезінформація
4.1. Визначення поняття «дезінформація»
4.2. Інформаційні та дезінформацій ні комунікативні ланцюги
4.3. Варіанти скривлення інформаційного простору
4.4. «Черный пиар»
4.5. Висновки по першому Розділу
Розділ II Практичне завдання. Приклади дезінформації в ЗМІ їх та аналіз
5.1. Огляд подачі інформації про зниклих альпіністів на Ельбрусі (ТРК «Україна», РИА «Новости», ТК «Інтер», газета «Жизнь»)
5.1.1. ТРК «Україна»
5.1.2. РИА «Новости»
5.1.3. ТК «Інтер»
5.1.4. Газета «Жизнь»
5.2. Дезінформація, що пройшла по ЗМІ стосовно смерті зірки шоу-бізнесу
5.3. «От дохни» публікує дезінформацію стосовно зірки шоу-бізнесу
5.4. «Петровские новости» та «От дохни» публікують інформацію з різною подачею матеріалу
5.5. Дезінформація, що пройшла на каналі «1+1»
5.6. Прогнози погоди на радіо. Достовірні?
5.7. Висновки по другому Розділу
Висновки
Додатки
Список використаної літератури

Предметом дослідження є: подача інформації (якою повинна бути достовірна інформація, як робити інформацію) та скривлення інформаційного простору, в результаті чого відбувається дезінформація.

Об’єктом дослідження є: телебачення, преса, радіо та Інтернет.

Метою цієї роботи є:
- визначити що є інформація, що є дезінформація;
- визначити, чому скривлюється інформаційний простір;
- визначити сутність інформаційного простору українського та світового масштабу;
- визначити структуру та особливості видів ЗМІ;
- розібрати сучасну систему ЗМІ в Україні;
- навести приклади і порівняти роботу Українських ЗМІ та роботу каналів світового рівня такі, як CNN та ВВС;
- виконати практичне завдання, зробити аналіз дезінформації в ЗМІ, навести приклади;
- зробити висновки.

Завданням дипломної роботи є дати визначення понять «інформація» та «дезінформація», розібрати журналістику, як інформаційний простір та скривлення цього простору, порівняти подачу інформації в друкованих джерелах, на радіо та телебаченні (в практичній частині навести приклади та зробити аналіз), визначити чому скривлюється інформаційний простір, порівняти роботу українського інформаційного простору та роботу каналів світового рівня таких, як CNN та BBC.

Дипломна робота складається з двох розділів: теоретична та практична частини, вступ, висновки, список використаної літератури, примітки.

Використана література:

1.Засоби Масової Інформації «Закони України»
2.Д.С.Григораш «Журналістика у термінах і виразах»Л.,1974
3.С.Г.Корконосенко «Основи творче ской деятельности журналиста»С.-Петербург.,2000
4. Вацлавик П.Прагматика человеческих коммуникаций.-М.,2000
5.www.mail.ru
6.Аналитические жанры газеты: Хрестоматия. — М.: Изд-во МГУ, 1989. — 236 с.
7.Багиров Э, Г. Место телевидения в системе средств массовой информации и пропаганды. Учеб. пособие. — М.: Изд-во Моск. ун-та, 1976. — 119с.
8.Бауман Юрій. Міфологія в суспільній свідомості України (аналіз української преси) // Історична міфологія в сучасній українській культурі. — К., 1998. — С. 5-67.
9.Богомолова Н. Н. Социальная психология печати, радио и телевидения. — М.: Изд-во МГУ, 1991. — 125 с.
10.Бочковський О.І., Сірополко С. Українська журналістика на тлі доби (історія, демократичний досвід, нові завдання) / За ред. К. Костева й Г. Кошаринського. — Мюнхен: Український техніко-господарський інститут, 1993. — 204 с.
11.Бухарцев Р. Г. Психологические особенности журналистского творчества: Материалы спецкурса. — Свердловск: Уральский ун-т им. А. М. Горького, 1976. —67 с.
12.www.referat.ru
13.www.allbest.ru
14.www.rambler.ru
15.www.СМИ.ru
16.Вачнадзе Г. Н. Всемирное телевидение: Новые средства массовой информации — их аудитория, техника, бизнес, политика. — Тбилиси: Га-натлеба, 1989. — 672 с.
17.Введение в журналистику: Хрестоматия. — М.: Высш. шк., 1989. — 263 с.
18.Введение в теорию журналистики. Учеб. пособие. / Прохоров Е. П., Гуревич С. М., Ибрагимов А.-Х.-Г. и др. — М.: Высш. шк., 1980. — 287 с.
19. Акопов А.Й. Средства массовой информации. — М., 1987.
20.Багиров З.Г. Основи телевизионной журналистики. — М., 1987.
21.Бебик. В.М.Засоби масової інформації посткомуністичної України. — К., 1996.
22.Засоби масової інформації: поняттєвий апарат / За ред. А.3. Москаленка. — К., 1997.
23.Засоби масової інформації. Українське законодавство. — К., 1995.
24.Зернецька О.В. Нові засоби масової комунікації. — К., 1993.
25.Королько В. Основи паблік рілейшнз. — К., 1997.
26.Копиленко О.Л. Влада інформації. — К., 1991.
27.Миронченко В.Я. Інформаційне радіомовлення України. — К., 1996.
28.Москаленко А.З. Вступ до журналістики.-К., 1997.
29.Попович М. Громадянське суспiльство України: пiдсумки ХХ столiття // День. - 1999.- 31 грудн.
30. Вебер М. Политика как призвание и профессия // Вебер М. Избр. произв. - М., 1990.
31.Хайек Ф. Пагубная самонадеянность. - М., 1992.
32.Бодуен Ж. Вступ до політології. - К., 1995.
33.Основи політології: Курс лекцій / Під ред. М. Сазонова. - Х., 1993.
34.Пугачев В., Соловьев А. Введение в политологию. - М., 1995.
35.Фетисов А.С. Политическая власть: проблемы легитимности // Соц.-полит. журнал. - 1995. - №3.
36.Власть: Сб. - М., 1989.
37.Поппер К. Открытое общество и его враги. - М. 1993. В 2 т.
38. "KorrespondenT.Net"
39. Uznews.net
40. С.М. Локшина «Краткий словар иностранных слов».М.,1971
41. Орлова В.В. «Глобальные телесети новостей на информационном рінке» М.,2003
42. Александр КНЯЗЕВ JOURNALISM ON THE CONFLICT HANDBOOK


 Скачиваем бесплатно! Краткие рекомендации.


| Просмотров: 2970 | Комментариев: 0 | Рейтинг: 5.0/1 |

| Теги новости: дипломна робота, Інформація, дезінформація, ЗМІ |
Смотрите также:
Похожие новости:
Комментировать новость 'Інформація і дезінформація в просторі засобів масової інформації' могут только зарегистрированные посетители.
ЖурПАКnew
Всё для студента!
Сборник готовых дипломных работ.
Сервисы
Отправить СМС
Словарь терминов
Радио онлайн
Новости в мире
Твой гороскоп
Прогноз погоды
Услуги ПриватБанка
Рекомендуем
Журналистика (Учебник)
Ворошилов В.В.
Журналистика (Учебник)

История русской журналистики XVIII - XIX веков
Громова Л.П.
История русской журналистики XVIII - XIX веков

Історія української журналістики XIX століття
Михайлин І.Л.
Історія української журналістики XIX століття

Добавить нас в закладки

| Главная | Книги | Архив | Статьи | Программы | FAQ | Карта сайта | Обратная связь | RSS | Строительство и ремонт |
ВНИМАНИЕ! Все материалы портала и их содержимое предназначены исключительно в образовательных целях и для ознакомления. Все права в отношении материалов и их содержимого принадлежат законным правообладателям. В любой момент по просьбе автора (обладателя авторских прав) мы готовы убрать материалы с сайта. Мы всегда готовы рассмотреть любые предложения о сотрудничестве.

© 2011 Journ-Port.ru - Портал журналиста