Назва: Концептуальні основи медіа-економіки
Автор книги: Олексій Хаб'юк
Жанр: Монографія
Видавництво: ЛНУ імені Івана Франка
Рік видання: 2012
Місце видання: Львів
Сторінок: 180
Формат: pdf
Мова книги: Українська
Розмір файла: 13,31 МБ
Анотація до книги:
До вашої уваги представляємо наукове видання під назвою "Концептуальні основи медіа-економіки", автором якого є Олексій Хаб'юк. В даній монографії вперше розробляється комплексна наукова база медіа-економіки як галузі науки та обґрунтовуються передумови для її застосування на практиці. Використовуючи історичні, міждисциплінарні підходи та глибокий аналіз напрацювань західної науки у сфері медіа-економіки систематизовано понятійний апарат та визначено структуру медіа-економіки.
Видання призначене для студентів, які здобувають фахи журналістів, економістів, правників, науковців, економістів, медіа-менеджерів, усіх, хто прагне збагнути особливості сучасного ринку інформації.
Зміст:
СПИСОК РИСУНКІВ
СПИСОК ТАБЛИЦЬ
ІМПЕРАТИВИ СУЧАСНОГО МЕДІАРИНКУ
ДВІ ТЕЗИ ДО ВСТУПУ
ВСТУП
Розділ 1.
ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ МЕДІА-ЕКОНОМІКИ
1.1. Поняття та види медіа, мас-медіа
1.2. Історія виникнення медіа
1.3. Еволюція поняття, цілей та структури медіа-економіки як галузі науки
1.3.1. Американська традиція медіа-економіки як галузі науки
1.3.2. Розвиток медіа-економіки як галузі науки у німецькомовному середовищі
1.3.3. Медіа-економіка в українських наукових дослідженнях
1.4. Розвиток медіа-галузі у контексті інформаційного суспільства
Розділ 2.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МЕДІА-ЕКОНОМІКИ
2.1. Модель досконалої конкуренції
2.2. Недосконалості ринку як відхилення від ідеалу досконалої конкуренції
2.2.1. Трансакційні витрати
2.2.2. Зовнішні ефекти
2.2.3. Ефект неподільності
2.2.4. Інформаційні недоліки
2.2.5. Адаптаційні недоліки
2.2.6. Нераціо нальна поведінка
2.3. Державне регулювання недосконалого ринку
2.4. Між Сциллою та Харибдою: недосконале державне регулювання недосконалого ринку
Розділ 3.
МЕДІА ЯК ТОВАР ТА РИНОК
3.1. Загальна характеристика медіа-товару
3.2. Вплив зовнішніх ефектів на медіа-ринки
3.3. Вплив неподільності на медіа-ринки
3.4. Вплив інформаційних недоліків на медіа-ринки
3.5. Вплив адаптаційних недоліків на медіа-ринки
3.6. Вплив нераціональ ності на медіа-ринки
3.7. Медіа та мережеві ефекти
3.8. Регулювання медіа-ринків
3.9. Проблема недосконалого регулювання медіа-ринків
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ПРО АВТОРА
|