За редакцією: Іванов Валерій Феліксович, Ланге Ніко
Рік видання: 2008
Місце видання: Київ
Сторінок: 300
Формат: pdf
Мова книги: Українська
Розмір файлу: 6,11 МБ
Анотація до книги:
Свобода ЗМІ України вважається великим досягненням Помаранчевої революції. Ніколи раніше в українському суспільстві не було стільки простору для розвитку мас-медіа та громадянського суспільства, як сьогодні. І хочеться вірити, що цей розвиток на шляху до вільного суспільства з незалежними ЗМІ є незворотнім.
Для забезпечення тривалої свободи та стабілізації ситуації в галузі українських ЗМІ визначальними кроками є роздержавлення місцевих газет та їх приватизація. Навіть з економічної точки зору завдання місцевих газет тісно пов’язані з громадами.
Якщо просто подивитися на сотні місцевих видань в Україні, які часто мають надзвичайно низький наклад та порівняти нинішню ситуацію з розвитком подій в інших посткомуністичних країнах Східної Європи, то стане ясно, що лише невелика частка існуючих сьогодні місцевих газет зможе подолати процес приватизації
в економічному плані.
Успіх матимуть ті газети, головні редактори та співробітники яких мають ґрунтовні фахові знання в галузі медіа-менеджменту і можуть перебудуватися на нове, економічне мислення. Співробітники місцевої преси зіткнуться з абсолютно новими завданнями.
Даний посібник надає важливу інформацію та рекомендації для практичної роботи газетної редакції. При цьому слід врахувати, що зміни в мас-медіа України відбуваються в часи, коли в усьому світі проходять перетворення в галузі ЗМІ, зумовлені впровадженням нових технологій та перемінами у поведінці читачів. У зв’язку з цим перед українськими редакторами відкриваються нові перспективи.
З точки зору видавців дане поєднання сучасних нарисів, що мають відношення до німецького медіа-ландшафту, з статтями українських авторів дасть зацікавленим журналістам та редакторам в Україні конкретні рекомендації, як розвивати свою газету, щоб вона стала цікавим для читача та економічно вигідним продуктом.
Зміст:
Валерій Іванов
Шляхи підвищення популярності періодичної преси
Олег Хоменок
Дослідження аудиторії як інструмент коригування змісту та зростання продаж
Олег Хоменок, Сергій Первозванський
Бізнес-планування. Фінансовий менеджмент
Вернер Д’Інка
Редакційний менеджмент
Олексій Погорелов
Менеджмент персоналу
Олексій Погорелов
Побудова ефективного обміну інформацією як інструмент підвищення ефективності бізнесу
Інга Шольц
Менеджмент розповсюдження і маркетинг читацької аудиторії
Олексій Погорелов
Нові канали продажу змісту видань. Он-лайн та офф-лайн
Світлана Омельчук
Особливості менеджменту збуту газет на місцевому ринку сьогодні
Катрін Зееґерс
Реклама газет: щоденно викликати бажання читати
Олексій Погорелов
Як продавати рекламні площі за умови дефіциту незалежних вимірювань медіа показників
Сандра Крефт
Додаткова та побічна діяльність газетних підприємств
ДОДАТКИ
Про нормування праці
Про кваліфікаційні вимоги
Компания глазами сотрудника: критически важные моменты
Система оценки и контроля работы отдела продаж рекламных площадей
Система персональной мотивации в отделе продаж рекламных площадей
ДОЛЖНОСТНАЯ ИНСТРУКЦИЯ редактора отдела еженедельного издания